.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }

GłÓwNa

wtorek, 6 marca 2012

Zmiana ***

Wcześniej słuchałam różnych gatunków muzycznych -nie słuchałam reggae. Od pewnego czasu zmieniłam to i    zaczęłam słuchać piosenek tego gatunku muzycznego. Czemu taka zmiana? Otóż dlatego, iż zauważyłam, że te piosenki są "powołane" po to, aby dać ludziom przekazanie. Najbardziej spodobały mi się piosenki Mesajah'a. Mam nadzieje, że dzięki słuchania tych piosenek coś się zmieni w moim życiu. Wiem sądzisz, że to głupie piosenka ma coś zmienić w życiu? -bezsens. Ja mam na ten temat inne zdanie, ponieważ słuchając rap'u zmieniłam swoje nastawienie do życia, nie jestem pewna w jaki sposób, ale czuje to, że coś się zmieniło...Rap'u jednak nie opuszczę. Nadal muszę pogodzić się z tym, że nie poprzestanę na jednym gatunku muzycznym. Kocham słuchać muzyki i co do tego jestem pewna, że to się nie zmieni nigdy.




Jutro biologia i oczywiście kartkóweczka ;(. Nie chce poznać oceny z poprzedniej.Kartkówka na każdej lekcji masakra :p


To na tyle ;


Papa ;-*




1 komentarz:

  1. Świetny blog wpadnij do mnie http://my-secret-lifeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarz za komentarz
Obserwowanie za obserwowanie
Wystarczy, że podasz link ;)
Anonimki podpisywać się ! -inaczej komentarze usuwane