.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }

GłÓwNa

wtorek, 6 marca 2012

A więc ... zaczynamy

Elo !


Jestem Alicja, ale mów mi Ala.Mam 14 lat i chodzę do I klasy publicznego gimnazjum. Moim ulubionym zajęciem w domu jest słuchanie muzyki, a w szkole wygłupianie się na przerwach. Ulubione przedmioty w sql to chyba plastyka i oczywiście mój ukochany w-f (wychowanie fizyczne). Uwielbiam grać w koszykówkę, siatkówkę i piłkę ręczną. Sądzę, iż szkoła marnuje nam życie. Bloga założyłam po to, aby w jakiś sposób wyrazić swoje uczucia. 


O mnie to chyba na tyle ... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz za komentarz
Obserwowanie za obserwowanie
Wystarczy, że podasz link ;)
Anonimki podpisywać się ! -inaczej komentarze usuwane