.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }

GłÓwNa

piątek, 15 czerwca 2012

zwb

Siemka !
Dzisiejszy post poświęcony ZwB (Zjednoczeni w Bólu ).


Zjednoczeni W Bólu(ZWB) - grupa powstała na początku 2011 roku, początkowo tworzyli ją Dawid Pabian i Grzegorz Bujok, nieco później dołączył do nich trzeci członek Bartek Legierski- wszyscy członkowie mieszkają w Wiśle.





Deus - Urodzony 12 lutego 1994, początkowo słuchał jakiejś techno-sieczki, do rapu przekonany przez brata który siedział w tym już jakiś czas, w końcu przyszedł czas na pierwsze teksty, nagrywki, wiadomo początki były żałosne, jednak trening czyni mistrza, w tym wszystkim rozwinął się do poziomu na którym jest teraz i rozwija się nadal, gdyż idealnie nie jest.

Uri - 21 luty 1992- rapu słuchał właściwie od zawsze ale do nagrywek przekonany przez Deusa, początki podobne, i tak się to toczy pomału do przodu, oprócz rapu interesuje się sztukami walki, regularnie uczęszcza na treningi MMA.

Bula - 6 kwiecień 1993 - Ziomek od zawsze, na początku w ZWB byli tylko Deus i Uri wyszło tak że Bula zmotywowany przez ich pierwsze kawałki chciał nagrać coś razem, i tak już zostało że dołączył do ZwB na stałe.



Facebook : zwb <3

Youtube : Zjednoczeni w Bólu



Kilka utworów <3





Co o nich sądzicie ?

16 komentarzy:

  1. jeszcze o nich nie slyszalam ale spodobali mi sie..;)
    i napewno jeszcze ich poslucham..:D
    _____________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam , że pierwszy raz o nich słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o nich wcześniej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za taką muzyką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także pierwszy raz o nich słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o,O nigdy o nich nie slyszalam. xD
    zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o nich nie słyszałam, ale w wolnej chwili na pewno posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz o nich słyszę, ale to zapewne, ze nie słucham tego rodzaju muzyki raczej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog :))
    obserwuję
    i zapraszam do mnie
    http://mynightandday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytałaś na moim blogu czy to moje buty :) Oczywiście, że nie ja bym się w takich butach zabiła! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o nich ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam xd obserwuję :) / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o nich , zresztą pewnie jeszcze wiele osób o nich nie słyszało. Nie lubie takiej muzyki ;) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie! ;> zapraszam, nowa notka

    OdpowiedzUsuń

Komentarz za komentarz
Obserwowanie za obserwowanie
Wystarczy, że podasz link ;)
Anonimki podpisywać się ! -inaczej komentarze usuwane