.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }

GłÓwNa

czwartek, 10 maja 2012

Przyjdź, uśmiechnij się, przytul, pocałuj,

Kurwa... 
Myślałam, że ból ustąpi, a tu  nic. Jest jeszcze gorzej niż wcześniej. 
Ja chce już wolne, teraz. Nie mogę się doczekać leniuchowania, braku nauki, wolnego.
Nie wiem o czym napisać. -,-
Wszystko w koło traci sens. Nie chcę mi się już nic. Najchętniej uciekłabym stąd nie mówiąc nic nikomu i zamknąć się we własnym świecie marzeń. 
Gdyby marzenia się spełniały to ludzie byliby inni. Świat wyglądałby zupełnie inaczej.


♥♥♥




Nie głoś mi farmazonów, legend czy innych bajeczek o miłości, po prostu daj mi ją poczuć.


I wrócić do tych lat, w których najbardziej martwiło nas z kim się jutro pobawimy.



Nie wiem, czy będzie nam dobrze razem. Ale cholera. Chociaż spróbujmy!


 

Daję Ci buziaka słowami, bo odległość między nami nie pozwala ustami.




Zbyt piękna by umrzeć, zbyt dzika by żyć.




Obiecuję że się zmienię, ale przytul.



Zatopić się w Twoich ramionach i utonąć, jeśli trzeba. Ryzyko traci wartość, gdy powietrze pachnie Tobą.



Przykro mi lecz jestem z tych, którzy popełniają błędy.


  
Trudno czekać na coś co wiesz, że może nigdy nie nastąpić. Ale jeszcze trudniej zrezygnować, gdy wiesz, że to wszystko czego pragniesz.


Nie żałuj, nigdy nie żałuj, że mogłeś coś zrobić w życiu, a tego nie zrobiłeś. nie zrobiłeś, bo nie mogłeś.
  

Przepływ niekontrolowanej radości.
  
  
Tylko dobrze wiedzieć, że jest paru takich "innych", dla których znaczysz więcej.
  


Wyrzuty zostaw sobie na potem.


  
Pierwsza dana przez nas szansa człowiekowi jest wyrazem zaufania, druga - nadziei, kolejne - to już tylko naiwności.


  
Czy Ci wszyscy ludzie, ten cały syf był nam potrzebny?
  
 

Na przyjaciół zawsze możesz liczyć i ufać im, bo Ci prawdziwi, niezależnie od życiowych okoliczności, nigdy nas nie zawiodą.


  
Zmiażdżę Ci system swoim uśmiechem, koleś .


  
Czasami nie da się dopasować dobrej piosenki do tego, co nas czeka.



                                           NiuNiaczka 







11 komentarzy:

  1. Bejbe to czy marzenia się spełniają zależy tylko od nas! Więc do roboty:):):)kiss i uszy do góry...(Qrwa!):)hihih

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiernie mi miło, że przypadł Tobie on do gustu! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak będziesz chciaął to sie spełnią ! :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia się spełniaja trzeba tylko w nie uwierzyć;)
    Ja tez mam juz dosć nauki

    OdpowiedzUsuń
  5. spełniaja się:)
    od tego przecież są :)



    zapraszam do mnie :) nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie łądne oczy na 1 inspiracji <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny opis, super inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne inspiracje. Tak,gdyby ludziom spełniały się marzenia byłoby inaczej. I czuję dokładnie to samo i utorzsamiam się z "Najchętniej uciekłabym stąd nie mówiąc nic nikomu i zamknąć się we własnym świecie marzeń."

    pozdro (;

    OdpowiedzUsuń

Komentarz za komentarz
Obserwowanie za obserwowanie
Wystarczy, że podasz link ;)
Anonimki podpisywać się ! -inaczej komentarze usuwane