.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }

GłÓwNa

czwartek, 26 kwietnia 2012

Wywiad



A więc ostatnio przeprowadziłam wywiad z pewnym bloggerem.Jest nim 16 letni Michał. 
jego blog: >klik<
A więc wywiad : 


 Rzadko  chłopacy zakładają bloga. Jaki jest cel twojego bloga ? 
-Mój cel...sam nie wiem, założyłem bloga bo miałem zamiar  wstawiać posty z muzyka, tylko i 
wyłącznie.Ale tak jakoś wyszło i pisze o wszystkim : )




 Co sądzą Twoi znajomi o blogu ?
-Mało moich znajomych wie ze pisze bloga, ale ci którzy wiedza podoba im się : )




 Skąd czerpiesz inspiracje ? 
-Nie odgapiam postów od innych po prostu pisze o tym co mnie interesuje, a niektóre rzeczy które dodaje na bloga znajduje w googlach.



 Kto jest twoim idolem/idolką ? Dlaczego ? 
-Moja idolka jest DODA *_* Mam na jej punkcie obsesje.Dlaczego? Bo sie rożni od innych gwiazd show biznesu,bo jest 100% sobą i lubię jej osobowość.Nie ukrywam ze tez bardzo lubię Ewe Farne,nawet bylem na jej koncercie : )




Co najbardziej podoba Ci się w Dodzie ?
-Wszystko, dosłownie! Lubie ja za to jaka jest,a jest niepowtarzalna.


 W jaki sposób próbujesz rozpowszechniać swojego bloga ? 
-Na początku było to bardzo trudne...ale teraz jest coraz lepiej.Po prostu odwiedzam inne blogi i dodaje komentarze w ten sposób inni robią to samo.Ostatnio dodałem tez bloga do Toplisty.Od tego czasu jest znacznie więcej wejść : )



 Miałeś kiedykolwiek, od czasu założenia bloga jakieś nieprzyjemności ? 
-Nie ,jak do tej pory...




 Czy zarabiasz na blogu ? 
-Nie,nie zarabiam.Nie popieram takiej akcji.Nigdy bym nie chciał
zarabiać na moim blogu, ponieważ pisze go z własnej woli a nie dlatego żeby zarabiać na nim pieniądze : )




 Czy myślałeś kiedykolwiek nad usunięciem bloga?
 -Nie nie myślałem o tym,dopiero co zaczolem pisać.Tak łatwo sie nie poddam! He,he.


 Pięć Twoich własnych sposobów na nudę ? 
-Robić zdjęcia,grac w gry(komputerowe), Oglądać tv, siedzieć na facebooku :D,Sluchac muzyki.




 Twoje ulubione strony www ?
-eska.pl facebook.pl no i blogi innych : )



 Jaki jest twój ul. przedmiot szkolny ? 
-Lubie plastykę , geografie no i angielski : )



 Bez czego nie mógłbyś żyć ? 
-Bez muzyki <3 trudno mi jest sobie wyobrazic zycie bez muzyki.



 Co zabrałbyś ze sobą na bezludną wyspę? 
-mp3-player(Ha,ha) Moj aparat no i jakiś śpiwór :D



 Jakieś rady dla bloggerów ? 
-Tak! NIE poddawajcie sie jezeli na waszych bloga na poczatku nie ma komentarzy i nie ma za duzo wejsc! To wszystko przyjdzie z czasem! : )




                                                                                             Później dodam jakiś post 

16 komentarzy:

  1. fajny wywiad!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wywiad :d Dziekuje za komentarz i zapraszam ponownie na mój blog :D
    www.kinga089.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe! ;) dziwi mnie że lubi dodę ja za nią nie przepadam, ogólnie nie lubię takich gwiazd popu .. są sztuczne ale każdemu podoba się coś innego! ;>

    dziękuje za komentraz u mnie i zapraszam, nowa notka ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm, ja mam ten sam problem,ale się staram jak mogę. proszę o pomoc ;) http://without-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to nie znam żadnego chłopaka, który by prowadził bloga ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam chłopaka który by prowadził bloga... aa sorry znam Macieja M. ;p
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Komentarz za komentarz
Obserwowanie za obserwowanie
Wystarczy, że podasz link ;)
Anonimki podpisywać się ! -inaczej komentarze usuwane