.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }

GłÓwNa

wtorek, 3 kwietnia 2012

Moje spostrzeżenia


Hejka 


1.Chwile

Jak Wam minął dzionek ? 
Mi nie źle. Nie poszłam do szkoły - sama nie wiem czemu. Wstałam o 6.00- punktualnie. Jutro idę, ale na sks-y nie, bo mi się nie chce. 
W domu panuje zawierucha. Każdy coś robi. Jak to przed świętami- porządki. Choć i tak pełno bałaganu ze sprzątania. 

2.Smutek ;( 

Muszę Wam się wyżalić, powiedzieć  -nie wiem jak to nazwać. 
Ostatnio zauważyłam ,że coraz bardziej oddalam się od innych, tracę znajomych, przyjaciół. Nie wiem kiedy, dlaczego, jak, po prostu odchodzą ode mnie. Wcześniej się tym nie martwiłam. Wmawiałam sobie, że to przez wiek dojrzewania. Ostatnio coraz więcej o tym myślę. Powodu nie znam- ni stąd ni  zowąd odchodzą, opuszczają mnie, zmieniają moje życie. Gdy ich zabraknie traci sens życia. Zaczęło się to od mojej byłej najlepszej koleżanki, potem już było coraz gorzej odchodzili kolejni zostawiając mnie samą ze swoimi problemami. 

3.Jedni odchodzą drudzy przychodzą... <3 

Dzisiaj już wiem, że prawdziwy przyjaciel nie zostawi Cię samego w ciemnym lesie, tylko będzie trzymał Cię za rękę, będzie podnosił Cię, gdy upadasz. Ta osoba nie dopuści by ktoś zrobił ci krzywdę. Tak, to ona Angelika. Z pozoru tajemnicza nastolatka, ale jednak ta jedyna, która podtrzymuje mnie na duchu. 


Kocham ten stan gdy Ciebie mam <3 :* 


1 komentarz:

  1. Spk blog :P
    fajnie piszesz :>
    bd wpadać ;)

    zapraszam do mnie ; http://ewaa-farnaa-ef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarz za komentarz
Obserwowanie za obserwowanie
Wystarczy, że podasz link ;)
Anonimki podpisywać się ! -inaczej komentarze usuwane