.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }

GłÓwNa

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Koniec ankiety i inne pierdoły...

1. Ankieta
2. Konkurs
3. Zmiana
4. Strony internetowe.


1. Ankieta

 A więc jeżeli już zauważyliście w nocy skończyła się ankieta dotycząca bloga. Jak powiedziałam 3   kategorie, które zwyciężą będą prowadzone na blogu.
 Do rzeczy... :
 Są dwa pierwsze miejsca ( liczone jako 2 )
  1. miejsce: - moje życie
                   - moda
 2. miejsce : - recenzje kosmetyków 

 " Co chcielibyście tu znajdywać na tego typu tematy ? "

2. Konkurs. 

 Pamiętam, że obiecałam konkurs, jeżeli uzyskam 40 obserwatorów. Jak obiecałam to słowa dotrzymam.   Konkurs ten odbędzie się pod koniec kwietnia - połowa maja.
 Wytłumaczenie: brak pieniędzy na mojej liście.
 Myślę, że będziecie wyrozumiali i nie zrobicie mi wyrzutów sumienia.

3. Zmiana. 

 Widzę, że Wasze oko jest spostrzegawcze... dokonałam kilka zmian na blogu ( kolorystyka )
 Mam co do tego wątpliwości, może wy mi doradzicie w tej sprawię, a więc pytania do Was:
" Jak byście chcieli, aby wyglądała szata graficzna bloga ? "
" Jakie gadżety chcielibyście tu znaleźć ? " 
 Odchodząc od tematu:
 " Ile postów na dzień ? " 
 " Chcecie nową redaktorkę ? " 

4.  Strony internetowe. 

 Dzisiaj przeglądałam kilka stron  o :
  - butach
  - ciuchach,
  - dodatkach,
  - kosmetykach,

 Są to strony takie jak :
  - fleq.pl
  - wibo.pl
  - sequinshoes.pl
  - zielonykot.pl
  - czasnabuty.pl
  - iloko.pl
  - etorebka.pl
  - jadwiga.eu


" Jakie tego typu strony znacie  ? "




Przepraszam za tyle pytań, ale liczę na Waszą wyrozumiałość i odpowiedź 

4 komentarze:

  1. Ja bym chciała kilka inspiracji makijażowych
    Niech szata zostanie tak jak jest
    Gadżety muzyka
    Ile zdążysz
    Ale ty zostaniesz ? Jezeli tak to tak

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok blog :) Obserwujemy ? Dodaj się do obserwatorów bloga : http://mycrazylife789.blogspot.com/, a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, ze 1 post na dzień wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm...szata graficzna powinna być taka, jaka Tobie się podoba moim zdaniem ;) Tak aby mówiła po prostu coś o Tobie ^^ Myślę, że 1 post dziennie :) Co do reszty postu- lubię przeglądać strony z butami, ciuchami, dodatkami itp. z tych co podałaś często zaglądam na czasnabuty, czasm na iloko ;) Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń

Komentarz za komentarz
Obserwowanie za obserwowanie
Wystarczy, że podasz link ;)
Anonimki podpisywać się ! -inaczej komentarze usuwane