.avatar-image-container { shadow:none; border: none; -moz-border-radius: 50px; -webkit-border-radius: 50px; border-radius: 50px; margin: .2em 0 0; }

GłÓwNa

poniedziałek, 12 marca 2012

Opisy cz. II

Nie wiem co napisać - nie mam ostatnio weny twórczej, ale postanowiłam napisać kilka wierszyków, opisów, rymowanek - coś w tym stylu...

Kiedyś kochająca swiat nastolatka, śmiejąca się jak wariatka, uśmiechająca się do każdego, grzeczna dziewczyna z dobrymi manierami. Dziś zimna suka, nie patrząca na świat przez różowe okulary, omijająca wszystkich z daleka, bojąca się każdego dotyku... Przez kogo ? Przez tego Debila który złamał jej serce i wyrzucił do kosza...


-Kocham Cię
-Mnie ?
-Nie, tylko taka piosenka w radiu leciała
-yhy... :(



Zapłakane oczy, smutna twarz
kochający Rycerz, których tutaj brak
na białym rumaku chce z nim podążać przez świat
uśmiechem witać, więdnący kwiat...


Kochająca marzenia, czekająca ich spełnienia


"Sen z Tobą mam sen (...)"


Kiedy patrzę się na Cb
Uśmiech mi doskwiera
i sądzę, że dzięki tobie trafie do nieba 




-Kupiłem Ci pluszaka 
-A ja ci pokazałem faka 


Miłość-tak trudno ją zrozumieć, ale wspaniale gdy ktoś cię ją obdarzy












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz za komentarz
Obserwowanie za obserwowanie
Wystarczy, że podasz link ;)
Anonimki podpisywać się ! -inaczej komentarze usuwane